09 November 2009

tak sangka

tadi tiba2 aku terrajin pulak nak berjalan-jalan kat http://nuraliasyahida.blogspot.com/. jalan punye jalan aku jumpa http://battleofheartandhead.blogspot.com/. cam tak pecaya plak aku bleh jumpa blog die kt blog ko liya. betul ke shafinaz yg 1 skool ngn kite mse kt skstb tu?

owner blog 2 best friend aku masa aku darjah4. dah lama sgt aku tak jumpa dia. rindu gila!! last jumpa masa darjah6 kot. lps 2 aku tak jumpa die dah. aku denga die da pindah. aku try cari. tapi xjumpe. isk3....waaa!!!eh!emosi plak ko ika..

actually aku start close ngn die mase aku drjah3. aku n die 1 class mse skolah petang(skolah agama). die btul2 mmbe yg memahami. sporting. and so clever! hehe. cam iklan plak. hehe.

yang nyatanya aku rindu dia tahap gaban! tiba2 teringat plak sume mmbe2 aku mase aku darjah4. mula la teringat sume benda jahat yg aku penah wat dulu. tapi die bukannye jenis yg suka buat jahat okeh! bile lah agaknya aku ada peluang nak jumpa balik ngn die??

No comments:

Post a Comment