26 April 2011

K.E.N.A.N.G.A.N T.E.R.I.N.D.A.H

kurnia yg terbaik..bukan nak bangga tapi kenyataan....
pandai amek ati aku...
jaga ati aku sebaiknya..
tp aku ttp je jarang nak puas ati..
sabarnya layan perangai n kerenah aku yg cerewet...
xpenah merungut kalau kena bawak aku g klinik..almaklumlah aku ni slalu sakit..
sentiasa berusaha untuk dapatkan apa yg aku nak w/pon susah pd dia...
sanggup susahkan diri sendiri utk aku..
sanggup tak makan sbb nak tolong aku...
hormat family aku..
jaga aku sebaiknya!
yes! dia JAGA aku..
xpernah bagi peluang utk aku rasa susah..
pd dia bia dia yg susah...
perkara paling besar yg dia penah buat utk aku adalah....
sanggup berhenti layan hobi dia drpd tgk aku makan ati dgn hobi dia tu..
kau tau macam mana susahnya nak berhenti buat yg kau suka?
susah kan??
tp dia buat..
utk aku....
sumpah aku tak tipu!!
cewaaah! over plak aku...

tp aku yg xpandai nak bersyukur..
aku tak pandai nak hargai...

aku mintak maaf....
aku dah sia sia kan anugerah terindah tu...
menyesal??dah terlambat..
takkan boleh patah balik...


TERIMA KASIH tak terhingga buat ABDUL HAFEEZ ABD WAHAB untuk semuanya.....

4 comments:

  1. i'll still b waiting 4 u to come back...

    ReplyDelete
  2. kes ape lak korang ni...ish3...hargailah selagi org tu masih syg kan kita...bila dah putus....mmg akan menyesal....fikir lah baik2...

    ReplyDelete