31 October 2009

apakah jawapannya??

kenapa malam ni aku rasa cam sebak sangat? dalam dua minggu ni aku rasa macam ada yang tak kena dengan diri aku. tapi apa eh? pelik kan? hurm... apa yang aku buat semuanya tak kena. aku dah makin senang nak mengamuk. dah makin sensitif. capet letih. tengok je la sekarang ni. tiba-tiba rasa nak nangis. pe kes? sape yang dah sakit kan ati aku? rasanya tak ada sesiapa pon yang bagi aku bengang. huh!

alaaahai..kenapa eh? nak kene jumpa pakar sakit jiwa tak? hahaha! gila pulak kau ni kan ika. pe benda entah. tapi aku heran la. heran dengan diri aku sendiri. kepala otak pon rasa cam tengah berserabut. macam-macam nak kena fikir. fikir nak kawen lah..bape banyak budget..katering..baju..mak andam..mekap..eh! dah mengarut dah ni. bila plak aku ada plan nak kawen? kalau aku nak kawen pon bukan dalam masa yang terdekat ni. berangan nak kawen plak dah! aku blom puas hidup solo la. hahaha.. ada sapa-sapa mau masuk menimang? eh! salah2! meminang. ape la yang kau mengarut ni ika oii!!

hiiish!! runsing la. aku runsing sebab aku tak tau apa yang aku runsingkan. kalah PM yang kena fikirkan masalah negara. aku punye masalah ni lagi berat dari masalah negara la. sebab aku sendiri tengah fikir apa masalah aku sebenarnya. sengal tul otak aku neh! rasa cam mau meletup! jap g mesti migraine datang melawat kepala otak aku ni. dah la tengah gastrik ni. if migrain + gastrik = tak boleh bangun! eleh! alasan malas mau buat kerja rumah.

eh! esok bday my mom. ni lagi satu masalah. aku blom beli hadiah tuk my mom. penat la berfikir. malas lah nak fikir pape dah. nak tidur. tapi mesti tak boleh tidur punye lah! tiba-tiba rasa rindu sangat kat chika. ala! bantal chika ada kat kolej la. sedih+risau.. chika tengah demam. isk3....

aku dah bosan la life kat kolej. patut ke aku berenti? klu berenti apa aku nak wat? takkan nak membesarkan badan kot kan. hah! tapi mesti mak aku tak bagi. die da abes banyak kat kolej yang kuat makan duit student tu. hmm... actually what is the best way to be a teacher??

No comments:

Post a Comment