29 October 2009

SMTK punye crita

masa sampai skolah tuk join reunion baru-baru ni tiba2 aku teringat perangai aku masa kat skolah and hostel. memang tak boleh bla. hahaha! aku ni seorang budak yang sangat baek dan sopan okeh! disebabkan aku ni terlalu baek and sopan aku diarahkan oleh cg.fauziah(ketua warden aspuri) utk seksi sepanjang waktu prep. haha! amacam? best kan?

benda ni jadi bila aku terkantoi sbb aku g toilet dgn pkaian yg tak sepatutnya seorang aspuri(pelajar perempuan) utk keluar dr dorm. eh! korang jgn bygkn yg bukan2 okeh! pe yg aku pakai tu still sopan taw!

masa waktu prep tu dgn perasaan yang bangga aku masuk dm(dewan makan aspuri). apa lagi. terbeliak la mata junior2 aku. hahaha! don't try this at hostel okeh! hahaha!

slen kene denda cam tu, ak pnh jgk kena solat dpn pntu rumah cg.fauziah! hahaha! bangga btul. ni sume sbb aku tak g surau masa waktu maghrib. konon-kononnye nak pretending nga cuti la kan. tapi bila cg.fauziah cek..! ha! hemak kau ika! smayang la kat depan pntu umah cikgu tu. hahaha. tp bukan aku sorang je yg kena taw! mana boleh kntoi sorang. aku kena denda dengan seangkatan tentera senior '06.

pesal la aku ni suka sgt wat pasal dulu? mesti pening pale cg.fauziah nk denda aku. hehehe. klu aku baek mst aku dpt 10A1 kn?? hahaha! ape pon pngalaman n kenangan kat SMTK is da best!

No comments:

Post a Comment