21 December 2009

hadiah birthday yg ke-20

nak tau pe jd masa bday aku yg ke 20?

banjir la...sedih btul. ayah da plan nak celebrate bday aku n ibu mlm 2. tp dsebabkan kena kemas uma trus xjadi.. so, bday aku taun ni XDISAMBUT oleh sape2 pon.

ni pic dlm bilik jait ibu. nseb baek bju tempahan sempat diselamatkan.

nseb bek air xmsuk enjin.

ibu n ayah nga slamatkan brg yg smpat diselamatkan.

ni kereta jiran aku. masa ni xde sape pon yang ada kat rumah dia. dorang sume g anta parents dorang nk g aji. n doarang baru je kua uma. padan muko! tau nape aku cakap cam 2? sbb dorang berperangai syaitan ngan family aku. nanti lah aku cite psl dorang..

ni uma jiran aku. btul2 dpn uma aku. kesian dorang.abes sume brg rosak.

gile penat basuh uma. nseb bek la mmnber2 adk aku dtg tolong. thankz tuk yg da tlg bsuh uma. bnyk kerosakan. mane g wakil rakyat?? ade dtg jenguk ke? xde pon!

No comments:

Post a Comment