23 December 2009

sudah balik semenanjung kau bah??

hahaha! dak uma aku yang smbung study kat Sabah tu da balik sini. punye r rindu. banyak gile cite keluar. dari cerita pasal kolej sampai la cerita pasal peribadi and cerita-cerita yang mengarut-ngarut. hahaha!

biase lah kan kalau dah nama pon NUR SHAMIRA SAHLAN memang kuat berjalan and merayau. sebelum ni aku and housemate aku memang suka merayau sebab ada dia. tapi sejak dia da pindah Sabah dah kurang pulak kitorang keluar. tapi hari ni dah datang balik penyakit aku yang kuat merayau tu sebab kak sham ada kat sini. hehehe

mana kitorang g? mula-mula nak keluar makan je. tapi lepas makan g tengok wayang pulak. g tengok kat MBO, Terminal2. wah! punye la excited nak tengok wayang. mane taknye..aku da lama sangat tak tengok wayang. bukannye tak ada masa. belom berpeluang lagi kot. tak de kaki la.

mula-mula tu decide nak tengok cerita AVATAR. sekali tengok yang ada tinggal seat depan skrin. tak nak lah. jap g sakit lak tengkuk. kang tak pasal-pasal keluar panggung dengan kepala yang terdongak! hahaha! dah serik dah dok seat depan skali tengok cerita upin dan ipin masa 14feb'09. (rasanya tu lah last aku pegi tengok wayang.huh!)

dah tak jadi tengok cerita AVATAR.. discus punye discus at last tengok cerita STORM WARRIOR. wah! bez jugak cerita ni. maybe orang yang tak suka tengok cerita action akan cakap tak best or boring or ntah pape or pape je lah. huhu.


pada sesiapa yang belom tengok cite ni pegi la tengok. best! cite ni bertambah best sbb hero die handsome siot!hahaha! jahat kau ika! rasenye mesti cerita ni ada sambungan. tak saba nak tunggu sambungan die kelua.(kalau ada.huhu)




*thanks a lot to kak sham coz blanje mkn n tengok wayang..hehe..tp cam tak puas lak spend time ngan kak sham. masa suntuk sangat. ye r.. takkan anak dara nak kua sampai lewat malam kot kan. kalu anak jantan tak pe la jugak...

No comments:

Post a Comment