05 April 2010

RAFIQIN DARWISY

sape yg empunya nama? aku pon xkenal. xpernaah jumpa. tapi budak ni tarlalu biadab. langsung tidak menghormati orang yg dah dijemput Tuhan. malah telah mempersendakan Al-Fatihah. dan masih berani mengaku diri sebagai Malaikat yg diutus Tuhan.

umur baru setahun jagung. rasa diri bagus sangat! buat tindakan tanpa guna otak. sekarang ramai yg tengah cari budak ni. aku rasa mesti dia kecut perut. aku harap sangat kalau benda ni di bawak ketengah.

tapi kenapa aku mesti emo dengan budak ni? ups! bukan aku sorang je yg emo dengan budak hingusan ni. malah pengguna facebook telah pon menubuhkan group untuk menunjukkan betapa marahnya orang ramai terhadap budak ni.

untuk mendapatkan gambaran yg lagi jelas pasal budak ni boleh tengok myspace die. and ni die punye facebook.

*sebenarnya apa motif budak ni??atau budak ni teraniaya? mungkin jugak kan??

No comments:

Post a Comment