19 February 2010

kehilangan

bila dah sayang..dah berkorban..dah curaah segala-galanya, tiba-tiba dia hilang. sedih kan? sedih sangat! mula-mula aku ingat aku kuat nak terima semua ni. tapi sebenarnya aku lemah sangat. tak tertanggung rasanya. rindu! mungkin Dia nak uji aku. aku kena terima walaupon susah sangat!

belom 2hari pon dia tak ada. tapi terasa sangat sunyinya. dah tak ada gelak dia. dah tak ada nangis dia. dah tak ada sapa aku nak sakat. dah tak ada sapa nak korek idung aku kalau aku tengah tidur. dah tak ada orang yang nak jerit-jerit. aku takkan dengar dia panggil aku ma lagi. RINDUNYA!!

tapi aku tak boleh nak wat apa-apa. dia bukan hak aku. nak atau tak aku kena jugak lepaskan dia. aku tak nak salahkan sesiapa dalam hal ni. itu hak ibunya. harap dia selamat dan membesar dengan sihat dan selamat.

2 comments:

  1. siddiq..family da pulangkan balik kat ibu die..coz ibu die nk kitorang jg die 2 taun je...

    ReplyDelete