17 June 2010

let we conquer!! hahahahaha

adeh! cam xbleh trima kenyataan je. kalau selama ni aman je. best je. xde mana2 gangguan bekalan elektrik langsung. tapi sekarang ni ada je gangguan elektrik. ish! lemas plak aku rase.

gangguan elektrik ni jadi sejak minggu lepas. dari hari isnin lepas. adoi! tekanan je. tv tu plak dah banyak senyap. dah macam tak bayo bil astro plak dah. kalau dlu tv tu sntiasa on.

naseb baek la gangguan elektrik ni xkacau fridge aku. hahaha! pelik kan? de gangguan elektrik tp fridge aku tak terjejas apa2 pon. aku dah kasi magic kat fridge tu. hahahaha!!

sejak kebelakangan ni dah ada rasa cam lain sket klu dok kat uma. slalunya kalau cik baizura g niaga dgn geng2 dia aku tinggal sorang. tp sekarang ni aku tinggal bertiga bila cik baizura tak de.

amende yg lg dua tu? ha! tu la yg slalu kasi sikit gangguan elektrik lately. rajin bebeno pon nutup lampu. lmpu depan ttup. lampu hall tengah pon ttup. kipas depan ttup. kipas hall tengah pon kena ttup.

b4 ni aku n cik baizura la pembazir elektri yg berjaya. tapi sekarang ni dah ada yg tolong ttupkan. so tittle pembazir yg berjaya tu dah bertukar jd penjimat elektrik yg terbagus. untung la kolej lepas ni.

tp lepas 1 insiden rumah aku dah tak bergelap n dah tak panas. kipas n lmpu akan terpasang dengan jayanya. kenapa? cik baizura tau jawapannye. hahahaha! (yg kat atas tu dah slalu bunyik pulak dah, alasan yg bagus!)

*mereka dah mengubah segalanya. hahahaha!! alahai house mate baru..pape pon welcome to da suck college ever! :P

No comments:

Post a Comment