16 June 2010

sikit gila

sape yg gila? aku ke? memang aku pun. tapi bukan sakit jiwa ok! aku tgh gila dengar satu lagu ni. aku tak kenal la sape yg nyanyi lagu tu. aku jumpa video lagu tu kat fb member aku.

cane nak post kan video tu kat sini ek? aku kasi lirik die je lah..


bila ku terlihat matamu
ku tahu aku telah jatuh cinta
saat kau tersenyum padaku
ku sedar kau memang yang terindah

namun ku tak pernah berharap
kau akan mencintaiku sebagaimanaku mencintaimu
kernaku tahu aku hanyalah
teman biasa bagimu

andai ku mampu memegang hatimu
kau kan tahu

betapa ingin aku menjagamu
betapa ingin aku memelukmu
kan ku belai sukmamu
kan ku jaga hatimu
kan ku bisik melodi hingga tidurmu

ku ingin bersama disaat sukarmu
ku mahu tangisi kesedihanmu
ku akan menyayangi semua yang kau sayangi
hingga nanti kau mengerti

apakah waktu menanti semua
adakah kau turut merasa
apa yang ku rasa
ku akan menunggumu
hingga ku yakin kau bukan untukku



4 comments:

  1. >> bkak youtube lgu tu >> klik '' >> pilih kaler n saiz >> copy link

    >> edit post kt blogger >> klik 'edit html' >> pastekn link youtube td >> save

    ReplyDelete
  2. correction :

    >> bkak youtube lgu tu >> klik 'embed' >>....

    ReplyDelete
  3. tajuk lagu ape????nk dgr gak...heheheh

    ReplyDelete
  4. kiddo: tq..klu rajin jp g try..

    k.bai: search kat yuotube..
    yaya static emily - yang terindah

    ReplyDelete