17 September 2009

as ur request.4 my best friend


the car b4 accident
apeez was 'kiss' da stering


tulang crack.aku pon xphm apasal tulang yg 2 lak crack..


keadaan driver

lokasi kejadian pd keesokan harinya



tarikh: 8april2009
tempat:pajam,nogoghi sembilan
masa:1705

cite die cenggini...
aku n apeez odw g nilai. ttbe de driver yg bangang lg sengal g u-turn btul2 dpn kitorang ngn tiba2nye..kalu da dkt sgt agk2 bleh elak ke?even apeez da break tp still b'dentum jgk.(smp skg aku still ingat cm ne bunyi bdentum 2 kete y belaga.huh!)
ble da blangga ak trus xbleh lngsung nk nafas.aku da nak mati ke ni?(dlm ati je).ak tgk apezz.risau siot!almaklumlah..sayang kan..hehe..muke die da bnyk darah kua..waaa!rse cm mau mraung.tp dada aku sndiri skt.redha je r pe y nk jd..

nseb bek de dak kolej aku y tulun..thankz alot to fifi n da gang..ak bleh kua ngn slamat. cuma ssh nk jln coz jari kaki aku 2 da bengkak. da cam pacat. apeez still xdpt kua.tpksa r tunggu bomba kuakan.kpala ltut ak cam da nk t'tanggal.ak xb;eh nk pk pape pon mase 2.nseb bek dorang y ingatkan aku tuk inform family aku.aku pon menalipon ibu aku.

conversation with my mom..
ibu:hello!(dgn nada y begitu gumbira.die egt ak sje2 cal..)
aku:ibu..(suara aku yg sangat merdu ni xmo kua lak.ahaks!)
ibu:eh..nape ni?
aku:along ngan apeez accident.(sambil nanges2 n btmbh skit dada aku..)
ibu:ok2.cuba relaks..tenang..cite skit2.(cm 2 la ibu.still bleh tenang w/pun kecemasan)
aku:...mula b'cite ngn tenang lps denga sore ibu yg tenang.....
ibu:along da call cik shima(ibu apeez)?
aku:blom..lps ni..

conversation ngn apeez's mom..
cuba menalipon cik shima(smbil air mata xmo bnti kua).....huh!nape xdpt neh..(nanges lg).2 or 3 kali call still die xakt.at last send message je..
aku:"cik..call ika blik..URGENT!"
tunggu dlm bape mnt..cik shima return my call.Thanks God!
cik shima:what happend dear?
aku:(nanges lagik.xbole nk ckp)ika n apeez accident..(smbong nanges)
cik shima:what?!kat mana?!u cam ne?!apeez cm ne?!u setelkan kat sana.cik rush g sana.nnt g tau u'll g hspital mne.
aku:(dlm ati)sori cik.ika xtau cm ne nk g tau cik bg cik xpanic. tp ika sndiri panic.sedih.sakit.

bile bomba da dpt kuakn apeez, ambulan bwk ak,apezz n da stupid driver 2 hospital tunku ja'afar,seremban.
smp hosp kul 6PTG kot.tp ak msuk wad kul 2.30PAGI! hspital lembap!spatutnye ak xmasok wad pon.tp bile kepala ak trantuk kat mane ntah mse accident 2 smp da jd cm tnduk flower horn n then ak lak vomating.doc suh msuk wad jgk.tkt de pape efek kt pale otak ak yg cerdik neh.haha

kt wad..aku t'nampak sum1 yg wat ati aku panas.rase cm mau tomoi je.KATIL AKU B'DEPAN NGN DA STUPID DRIVER 2!!!kalo korang r pe y korang nak wat?nseb bek ak dok spital 1 ari je.w/pon 1ari ttp wat aku hangen ngn da stupid driver and kaum kerabat die.waktu mlawat tghr...

mmbe si pmndu sengal:ko accident ngn sape?
si pmndu sengal:ngn dak depan katil ak 2.
mmbe si pmndu sengal:die yg drive ke?
si pmndu sengal:xde lah.dak laki.boyfrien die kot.
mmbe si pmndu sengal:o..patut lah boleh accident.b'cinta dlm kete.
si pmndu sengal n mmbe si pmndu sengal:(gelak cam haram)

w/pun pe y aku denga 2 agak samar2.tapi ak kompom cam 2 r dorang cakap.korang ada paham ngn ayat last mmbe si pmndu sengal?saje je bikin ati aku panas.kau engat aku 'tuuuut' dlm kete ke?!!!egt aku ni sengkek sgt?!kalu aku nak xde keje aku wat dlm kete!!hotel pon melambak!eh!tapi aku neh dak baek taw..astaghfirullahalazim.....
wat ak lg t'tekan bile kaum krabat die y kunun2nye b'pangkat tinggi kat balai polis nilai dtg.usya ak wat mke xpuas ati.ko egt aku takut ngn misai ko 2?!kalo da sah2 ksalahan 2 anak sedara (si pmndu sengal)ko y wat mmg die xkn t'lepas.

pada petang hari di hospital tunku ja'afar..
aaa....sakit3!!
ops!w/pon aku tgh agak sakit(sakit ati y lebih sbenanye sbb kene dok dkt ngn si pmndu sengal) tp bkn aku yg meraung kesakitan okeh!si pmndu sengal 2 yg memekak. hati aku mula berbunga2 bile denga si pmndu sengal 2 mnjerit kesakitan.actually die kene g x-ray.tapi die kene tuka katil.die mnjerit bile kaki die y sakit 2 tsangkut kt tepi katil.wah!congratulations!rasakan kau!(eh..jahat lak aku neh..kalu jahat kadang2 xpe kn?hehe)

serious smp skg aku trauma.kdg2 aku rasa aku xslamat naek kete ngn apeez w/pon bnd 2 jd bkn sbb die.(sorry dear.i'm still trauma).berita baek bila aku denga tulang pungkoq si pmndu sengal itu patah.tapi aku tatau r betul or x.and da most important thing is LESEN si pmndu sengal telah digantung.die P driver lgik rupenye.hahaha!2 r..wat dosa lagi ngn aku!

thanks alot 2:
fifi and the gang
awie
ejat
k.bai
k.sham
k.mid
codet
dayana
aqim
yana
brian
amy
pocek
abg dapie
ibu
ayah
adik
cik shima(ibu apeez)
pak cik(bpk sdara apeez.sory tatau nama)
mak long@mak ngah apeez(aku lupa lak sape sbenanye yg dtg mlm 2..kompius..sory lagik)
hareez(adik apeez)



No comments:

Post a Comment