29 September 2009

busan!

  1. sangat3 suka shopping! ada sape mau blanja?
  2. penah kene demam campak masa umur 4 or 5 taun. n parut masih ada kat pipi aku blh kiri. mau tengok?
  3. mempunyai kecacatan kat pipi blah kiri. tapi bkn sbb parut campak itu okeh!
  4. seorang student mechanical engineering. saya sangat suka subject mechanical engineering! yeark!!
  5. pernah bercita2 mau jadi doc veterinar, nurse, FA. tp mlangnye aku ni xchantek tuk jd FA!
  6. teh o ais best!
  7. gila pada kucing n kat uma aku ada 4ekor kucing yg sangat gumuk!
  8. fobia pada lorry. why huh??
  9. aksesori aku da makin betambah2. thankz 2 cik shima. hehehe
  10. sangat xsuka lelaki yg suka paw wet pompun. da sah2 laki dciptakan tuk mmbimbing n jaga pmpn. klu da mntk wet kat pmpn adakah pmpn yg kene bimbing n jaga laki?haish!
  11. kenapa skg ni aku da makin sensitif pada habuk?
  12. xbleh nk nafas klu baring dlm keadaan bilik yg sejuk!
  13. LOVE nescafe, LOVE maggi. hahaha! ibu kata x baek tuk buah pinggang.
  14. taun ni aku da catat rekod pengunjung klinik terbanyak diantara anak2 pok din dan cik ila.
  15. sangat extreme pada warna purple. 3psg baju raya aku taun ni warna purple. i'm crazy?
  16. fobia pada kucing parsi warna oren. kalu ko kasi free pon aku xmo!
  17. nape aku xbleh mkn buah pisang yg mentah tapi pisang goreng habes aku telan??
  18. telur puyuh pon aku xbleh makan. apasal? abes 2 pe yg aku nk makan? telur puyuh sgt sedap! akibatnya muntah2 n demam. hamek kau!
  19. cikgu yg pling best adalah en.baharuddin bin ibrahim. guru class aku masa aku darjah 6. die aja subjek BM n MATH.
  20. XSUKA dikongkong!
  21. nape da makin ramai org pkai kete persona?jeles2..
  22. rasa exited semacam bile org ajak g jogging. but then otot kejang!
  23. nape penyakit sangat suka pada nuratiqah nasaharuddin taun ni?
  24. lelaki yg aku tak suka adalah lelaki yg xde wawasan!
  25. seorang kakak yg baek. buktinya tangan adik aku bengkok smpai skg coz kene pijak ngn aku masa dia baby. hahaha
  26. anak pompuan tunggal yg sangat manja? aku tak suka kalo org ckp aku cam 2!
  27. tak suka ngn org yg suka sebut2 pasal amar makruf nahi mungkar tapi dorang sendirik mmbuat kemungkaran. apa kes? manusia xbleh hukum sesama manusia.
  28. ak da de 3blog. tp da lupa password. hope password yg ni aku tak lupa.huh!
  29. klu de peluang aku nk jumpe balik mmbe2 lame aku.
  30. npe laki slalu letakkan 100% kesalahan pd pompuan klu pompuan 2 tinggalkan die? nape dorang tak pk nape pompuan 2 tinggalkan die? cermin dulu diri sendiri b4 ltkkn ksalahan pd org len!
  31. sangat3 xsuka pada fizik! so camne aku nk study in mechanical engineering?
  32. sangat susah nak amek gambar 1family walau pon family aku hanya ada 4org n 4ekor je.huh?! kucing2 yg gumuk 2 pon part of my family.
  33. jangan kacau kalu aku nga settlekan SUDOKU!
  34. masih menggunakan johnson's baby lotion, milk bath. tapi apa pasal aku xbleh putih pon? terima la hakikat ngn kegelapan kulit aku.
  35. beznye kalu dapat air kelapa muda yg fresh bila cuaca panas. slurp!!!
  36. kuat cemburu! w/pun ngn hobby abdul papa coz aku rasa cam die banyak spent sumenye kat RC car. camne mau ilangkan rasa yg cam 2? lg bez klu abdul papa dapat ilangkan mnt kt RC. hurm. harapan jele. hahahaha!
  37. penerimaan bunga dah makin meningkat! pompuan n bunga mmg xdapat nk dipisahkan. de sape2 nk kasik bunga kat aku? aku janji aku tak campak dlm tong sampah! :p
  38. penah dapat teddy doraemon coz ada yg panggil aku doraemon!
  39. benci pompuan yg OVER gedik!
  40. pantang pada petai. bkn sbb xbleh mkn petai okeh! tapi pantang jumpa kompom appetite aku naek!
  41. matlamat lepas raya: mau kuruskan pipi. bleh ke? huh!
  42. xsuka politik!
  43. ada sesapa tau kat mana senang nk dapat kasut pompuan saiz 9? aku bermasalah betul r nk carik kasut!
  44. xreti cakap dlm bahasa rawa w/pon ibu n ayah org rawa.
  45. mempunyai seorang nenek yg cakapnya xboleh langsung dibantah. oit! xmo report kat nenek taw!
  46. terpengaruh ngn blog bile start baca blog mmber2. cam bez! ternyata bez!
  47. sangat rindu sama itu kucing gumuk! pada hal bru je 2ari xjumpe.
  48. raya taun ni aku xdapat makan ketupat ngn ayam masak kicap! taun depan mst diganti dengan jumlah yg berganda!
  49. penah lempang classmate aku masa darjah2 sbb mulut kuang ajo! ada sapa2 mau try?
  50. blom pernah di saman. saya adalah pemandu berhemah okeh!
  51. suka sgt3 tengok wayang tp da lame xtengok wayang. jgn tanya kenapa!
  52. bile nk lepak tepi laut lagik?
  53. niat mau g jogging lagi ari ni. sape mau ikut?
  54. ibu n ayah xmo terima manantu yg HANYA da SPM utk ank pompuan die neh!
  55. xpernah dirotan oleh ibu n ayah. ini membuaktikan aku anak yg sangat baek! ko pecaya x?
  56. mouse garfield warna biru.
  57. taun ni taun yg banyak dugaan. hope taun dpn taun yg bez!
  58. target mau kawen bila da dpt degree. tapi bru sparuh jln wat HND aku da fedup. xkawen ke aku nnt?huuh!!
  59. mula menjadik mak long masa umur 11tahun.
  60. dulu ibu nk letak nama aku siti nurnabila. sesuai x? cam klaka je. hehe
  61. aku penah jd pengawas dr form 1 smp form3. akhir taun form3 aku ltk jawatan. aku kan budak baek! hahaha
  62. sangat2 anti pada cikgu ERT masa form3. cikgu hatina. suka sangat membebel. sume tak kene.
  63. teringin sgt mau makan ketupat palas. mana mau cari?
  64. aku baru ada 2 collection buku SUDOKU. rasa cam mau tambah lagi.
  65. cam ne nak ajar kucing b'cakap? gile tak?
  66. lapar! lapar! lapar!
  67. sape mau jadi team mate aku? aku nak men nett ball r. da gian da ni!
  68. xsuka org cakap besar!
  69. apa pasal muka aku da makin besepah jerawat?!
  70. apa yg akan jadi kalo kuasa cerai tletak kat tangan isteri? pehal ttbe aku tanye cam 2?
  71. da lama tak men congkak! eh! macam2 la ko ni ika!
  72. suka korean drama series. mmg layann!
  73. sudah ada 28 org anak sedara. tua kah aku?
  74. bila melayu tak suka dengan asal usul sendiri baek g bunuh diri jek!
  75. mau tido tapi xbleh nak lelap. masalah yg paling aku tak suka.
  76. marah bila aku tak dapat buat benda yg aku nak sangat buat!
  77. teringin mau amek lesen motor. tapi aku TAKOT! lg pon blom dpt green light lg.
  78. cadbury, McD, pizza hut, kenny rogers, bla..bla... BIG APPLE!
  79. kue teow tom yam.
  80. da sah aku tengah lapo!
  81. 3rd toe aku da xbleh bengkok. isk3...
  82. suka geget org!
  83. bila mau g karaoke?
  84. kalau tak tau nk tunaikan janji jangan janji!
  85. harta kesayangan: jam tangan polo. da 3taun aku pkai.
  86. sangat3 suka bercakap tapi akan diam bila tengah xde mud! awas!
  87. tgh gila ngn lagu taylor swift - love story.
  88. ada orang cakap aku ni taste tinggi. betulkah?
  89. malas mau kemas bilik, basuh baju! ibu, i need maid please.
  90. masak itu sgt bez!
  91. masih dalam mud raya.
  92. sudah lupa password face book. ini pasti terjadi! lupa! lupa! lupa!
  93. cam ne mau stabilkan tekanan darah? asyik rendah je!
  94. i'm so boring rite now!
  95. pen pilot pen kegemaran. aku pon xtau nape.
  96. xkesah klu kene bli brg yg mhl sket asalkan selesa n tahan lama. quality is important than quantity.
  97. org cakap klu suka wat origami (burung) maknanye inginkan kebebasan. betul ke? ak da de 1 botol. rase cam mau tambah lg 1 botol.
  98. my best friend: mas n lin! dorang yg btul2 paham aku!
  99. still de 1thn setengan or 2 taun tuk settle kn HND. huh!
  100. hati bunga2 kalu dpt jln sorang2 kat shopping complex.nape ek?
  101. ~ ainnur safia~????
  102. sangat suka tgk aaron aziz blakon. nape ek?
  103. fobia pada kereta saga BLM. raya baru ni kena naek saga tu mampos sepanjang jalan aku xcakap pape. shut up!
  104. rasa cam mau beli kucing parsi itam, kuning, putih. bangga jadi anak perak! konon2 je. haha
  105. ayah ckp mau angkat saga BLM? aku org 1st yg bantah. cam da xde kete len plak kt m'sia neh.
  106. rasa cam mau pkai lense r. nak pkai warna pe eh? agk2 ada rupa alien x kalu aku pkai warna purple? hahaha!
  107. kalau ikut je apa yg org cakap akan dikira sebagai bendul. kalau melawan orang kata kuang ajo. so nk wt pe?
  108. kucing2 gumuk kat uma aku tu da 8tahun. if aku amek anak angkat mesti budak tu da darjah 2.
  109. seorang penduduk kl yg xtau jalan area kl. kan betul aku ckp aku neh anak yg baek. dok uma je! hahaha
  110. sekarang kul 1524pm.
  111. mata cam nak tertutup. aku mau tido!!!

No comments:

Post a Comment