20 September 2009

ketika takbir raya bergema

  1. masih berbaju tidur.
  2. masih menjahit.
  3. masih belom mandi. tapi aku ttp menten wangi okeh! prasan lak aku neh.
  4. bersarapan dengan masih memakai baju tido.
  5. mengantuk yang teramat.
  6. mula rasa mau marah tapi xjadi coz bju yg aku jait 2 baju yg last.hehehe
  7. masa org g smayang raya aku still kat uma. bkn uma nenek aku. kt uma ak. bermakna aku still kt KL! bile mau blik kg da??
  8. eh! aku da mandi okeh! wangi sudah..
  9. tunggu ayah blik smayang raya ngn penoh kesabaran.
  10. eh! jgn egt ak malas mau pigi smayang raya okeh! aku mc lorh..huhu
  11. membebel-bebel. ibu denga je.
  12. bebel lagik. tapi ibu suda tido. aku ckp sorang rupenye.
  13. eh! aku baru prasan rupa2nye adik aku tak g smayang raya. apa kes?
  14. adoiyai! ini apa pasal mulut ak bau petai? petai itu sangat sedap taw! haha
  15. aku mau balik kg laa!
  16. lambatnye ayah balik masjid. aku nak ngapuro ni.
  17. rasa cam mau tido. tapi apa pasal mata aku nih xmo lelap? ini sume nescafe punye pasal! haish!!
  18. itu wa punye sleepy suda melajuk woo. aku pon tatau apa pasal itu kucing gumuk merajuk.
  19. nga tengok astro oasis. dr studio 1, yassin. apasal aku g tgk bnde ni lak? ape pon layann jek!
  20. yes! ayah aku suda balik!! balik kampung! yea!!!

nota tangan: ngapuro-bahasa jawa mksudnye bersory-sory an.

No comments:

Post a Comment