20 September 2009

persediaan raya

aku start mencutikan diri dr kolej MULAI ari jumaat. stelah diamek oleh ayahanda terchenta aku trus dpt arahan dr bonda yg garang ketika ini. huh!

ketika sampai uma kul 12tghr
  • mencarik sleepy..
  • pelok ciom sleepy..rindu5!!!
  • ibu bsg sbb aku blom slm die lagik.. aiyoo! lu punya muka wat waseram woo..hehe
  • sudah mula menjadik bibik! mana pigi itu ibu punya assistant?
  • menjait...
  • berbuka..
  • menjait..
  • menjait...
  • menjait.. (saje taip bnyk2. nk g tau korang aku ni anak yg rajin. kunun2 je..huu)
ari sabtu @ 1ari b4 raya...
  • sahur di pagi bisu..
  • menjait lagik..(bile mau abes da??)
  • menjait lagi..
  • mula gumbira bile ibu ckp nk blik kg mlm ni..
  • ecited packing brg..iron bju raya..
  • buka..
  • mula keciwi..ibu ckp bnyk lg tmpahan blom siap. so kene blik kg pg raya..
  • mood raya makin ilang..
  • sudah malas mau menjait..
  • ngantuk tahap cipan xde usus..
nape aku jadik malas nk menjait..
  • mmg xsuke jait last minute..
  • kene jait last minute sbb org anta baju last mnute..
  • paksa2 ibu aku wat jgk baju dorang. korang engat ibu aku tu robot ke?!
  • b'tambah menyampah bile orang suka berutang. da r anta lambat. mntak baju cepat2. bayo LAMBAT! da r baya lambat..ciap bayo separuh je. cam haram kn?
  • aku rase taun depan aku nak suk ibu aku wat separuh je baju orang yg suka bayo separauh. ok x kalo wat blouse saparuh je? sesuai ngn wet yg dibayo.
  • aku da ngantok.

No comments:

Post a Comment