27 September 2009

bekas tupperware???

bile ex bf contact nak apa? of kos r da desperate! menyemak! sebok! da xde space da kat pale otak or ati aku neh!
disebabkan gune nombor yg xde dlm phone book aku reply je r kot2 sdara or mmber2 lama. result die cm ni...

mr.penyebok: hye. egt abg lg?
aku: sape ko?
mr.penyebok: ala. xkn da lupe kot?
aku: aku ni short term memory. mne r bleh egt sume org!
mr.penyebok: sombongnye. n still grg cm dulu..
aku: waklu!! ak mmg smbong. so berambus r!
mr.penyebok: ni abg tuuuuut.(nama xdpt dsiarkan okeh!)
perh! gile bderau darah. bkn sbb exited okeh! tp geram! marah! menggelegak darah!
aku: pehal? nga bz ni. nex time chat.bye!
mr.penyebok: abg tau ika da de bf. tp abg rndukn ika. xbleh ke kite jd cm dlu? abg tau abg da wat slh. tp ika bleh maafkan abg kn? abg ttp akn tunggu ika.
aku:.....malas reply. menghabeskan kredit aku jek!....

$^#@*&! mangkuk! cam tuuuut! berambus kau! semak otak aku je! g mati la ko! marah tul aku!
dulu xmo jg lek lok. ble aku da bhgia ngn org len bru nk menyemak. da tau ak da de bf 2 phm2 sndirik suda r! cm r pompuan sorang je kt dunia neh! menyusahkan aku! da r ayt ko 2 najis gile. aku rase cam nak samak je henpon ak neh! ko egt pe yg ko ckp 2 aku bleh pecaye?
jawapan: aku XPECAYE LANGSUNG!!!so xpayah buang masa ko!



*kjadian t'jadi suda agak lame. ttbe je bleh jd point tuk entry neh.

2 comments:

  1. ko nk x aku agak spe? ?
    aku rse cm tau je. .
    heheheh. .

    ReplyDelete
  2. kalu suda tau kasi shut up ko punye tangan k..xmo kasik tau kt sini..hahaha!

    ReplyDelete