26 January 2010

exam..assignment..study..measuring specimen..rpm..tool failure..hutak lu!!

huh! dah settle 1 paper. paper principles of physics berjaya dijawab dengan jayanya. Alhamdulillah... berkat tido yang terlampau dan menghabiskan banyak masa mem'blogwalking dan juga facebook gaming aku dah berjaya tercengang-cengang dan tercangak-cangak dalam examination hall td. adoi! mane ntah peginye sume formula yg aku dah hapal! rasa macam nak je aku g tengok formula yg ade dalam beg aku tu. tapi ape kan daya tangan tak sampai. ceit! ayat nak jiwang! hahaha!

ok2! xmo fikir pasal paper yg dah lepas tu. sekarang ni kene fikir paper yg blom jawab lagi. dynamics. application of machine tools. adoiai! assignment machine tools blom siap. nak kene anta 28/1/2010 plak tu. sama hari ngan paper dia. mengong. mane 1 ak nk wat ni? dua2 penting. napelah aku dapat lect yg banyak songeh? ni sume sbb kene redo assignmen1. kalu x mesti dah siap dua2 assignment n boleh study dengan rajinnye. hah! ika nak study?! oh! tidak mungkin..

29/1/10.. tak saba nak tunggu exam abes. mau pindah umah. ayah dah berjaya meracun anak2 buah dia utk dtg tlg mngemas uma. eh! cite ni dah lari dari tajuk la ika! berbalik pada tajuk utama. ada sapa2 tak yang nak watkan aku punye assignment?? huhuhu





*mood study n wat assignment bila perut dah nyanyi lagu rindu. wakakaka!!

No comments:

Post a Comment