25 January 2010

persamaan antara maxis dan celcom!

dua2 lembab. macam haram! ape hal lah dua2 line ni dah makin bangang? dan buat aku bengang?! msg msuk lmbat. boleh plak msg masuk skali b'deret2. kalau ade emergency dah lama aku mati kering kt sini! sape yg nak jawab?!

kalu nk anta 1 msg kene anta msg lain bru msg yg memula tu masuk. kan dah membazir 2. kalau nk anta 10 msg kne la anta 20 msg bru 10 msg yg memula tu masuk. eh?! paham tak pe ak cite ni? saje je korang nak kaut untung kan?!

2 bru kes msg. kalu call len plak cite die. ak on fon. tp bile org call xdpt. tau2 mxis or celcom anta msg kasi tau de misscall. cam haram kan?! ari 2 xpsl2 ak kne mrh ngan ibu n ayh coz dorang xdpt contact ak. pd hal time 2 ak on fon. slh aku ke??!! hish!

ha! de lagi 1. tp benda ni bkn jadi kat aku. tapi kat sepupu aku. time 2 die dari shah alam n nak balik ipoh. spatutnye sampai ipoh kul 10 mlm. da kul 10 lbh tp die xsampai2. punye lah mak bapak die risau. try call memula xdapat. bile call lagik de bangla yg jawab. kau tau tak ape yg ade dalam pale otak bapak sedara aku tu bile fon ank pompuan die dijawab olh bngla? dah la time 2 da mlm. x ke org tua tu fikir ank die dah kene colek ke. kene ape ke kan. stupid lah maxis n celcom! try punye try xdapat jugak. kalau nk wat report pon xbleh kan coz blom 24 jam. xlme 2 spupu aku call uma die nk bg tau die xbleh nk wat call guna hp. padahal kredit bnyk lg! time 2 bru la die g tau yg die xjd blik sbb mse kt bus stop de org cam folo die. da la line wat hal. nak call sesape pon xbleh. mlm tu die stay uma mmbe die je. nseb bek slamat. klu x??!!



*pe line yg bgus? mxis n celcom dah cam pe ntah. dG plk ssh nk dpt line. hish! klu nk pkai public kkdang public xde ganggang.

No comments:

Post a Comment