23 January 2010

hari bosan sedunia

adoiyai. kalau sehari tak merungut tak boleh agaknye aku ni. bapak bosan lah ari ni! nak wat pe ni? assignment? da sakit otak da nk fikir. nak study? nga runsing lah! hampeh btul. klu kua g tengok wayang pon ok jugak kan? kua mkn2 ke. lpak2 PD? eh?! da lame la x g PD. boleh dipertimbangkan...

hoi ika! banyak pulak duit kau nk meryau bagai? kau engat mak bapak kau cop duit? huh! BOSAN LAH! mau tidur? dah xboleh tidur. pagi td pon bangun bila matahari dah kat atas kepala. hahaha! ha! nak cakap aku malas lah tu. aku xtdo okeh mlm td! wat assignment. waa.. seorang student yg sgt rajin. hahahaha! perasan!

dah la pg td x pegi class. ponteng plak. budget cam xnak tido je pg td. ngadap2 game kat fb. denga2 lagu. layan punye layan tetiba malap! sunyi je?? oi! laptop aku mati pulak! nak wat pe lg smentara nk tgu kul 8? golek2 lah.. lame2 TIDO!!

slamat lah kelas utk pg td. kelas dalam mimpi. sorry lah mr.jahirul. i malas giler mau pegi kelas. malas mau tengok muka u yg xhensem tu. sangat lazat lah aku dapat tido! hahahahaha!

No comments:

Post a Comment