23 January 2010

xmo tulis tajuk! suka hati aku lah!!

td ibu siddiq msg aku nak tanya pasal siddiq. hurm.. cam ne ek nk cite. ar.. skg ni dia ckp dia cuma nak mintak tolong kat family aku jaga siddiq utk smentara tp bukan amek siddiq trus jadi ank angkat. mknanya satu hari nnt dia akan amek balik siddiq. sedih kan? dah lama jaga siddiq bukan sehari or sebulan tapi maybe dua or tiga tahun tiba-tiba dia nak amek balik. tapi nak wat cam ne. takkan nak halang. ape pon jadi siddiq tu tetap anak dia kan?

dia sebenarnya nak tunggu ekonomi dia stabil. nak abiskan study dia. nak tunggu dia dapat kje tetap and masa tu baru dia akan jaga siddiq sendiri. and yg paling penting masa tu jugak la baru dia akan berterus terang pada family dia sendiri pasal siddiq. tu mungkin aku boleh biarkan lah sebab aku tak payah fikir macam mana dia nak terus terang kat family dia sebab bukannya aku yang kena bagi tau kat family dia. tapi yang kau fikir sekarang ni macam mana nak bagi tau kat family aku?

aduih! aku rasa macam ade batu besa dah hempap atas kepala aku. otak macam nak pecah. wat assignment pon dah tak tentu arah. ape lagi nak study kan. memang hancur la. alaahai.. kalau macam ni aku tak dapat nk concern trait study. otak celaru. risau. sedih. blank. blur. takkan la aku nak biakan pointer aku jatuh lagi? alaa!! time-time macam ni la migraine nak datang! oh! jangan3!! please! assignment blom settle. boleh tak aku mintak tangguh migraine ni dari datang serang aku lagi? hah! kau ingat kau tu doraemon ke ika oi?!

kalau aku bagi tau family aku mesti diorang sedih. kecewa. and ape lg? rasa dimain-mainkan? huh! itu apa yang kau rasa. aku tak tau apa family aku akan rasa. yang kau nampak family aku dah takkan happy macam sekarang. msti rasa macam dah tak complete! kalaulah siddiq xde ayah akan jadi pendiam balik. adik pon akan buat prangai keluar malam dia tu and mungkin akan buat datang balik dia punya baran tu. siddiq dah banyak ubah family aku. kalau dia dah xada apa yang jadi?!!! aaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

2 comments:

  1. bincang la elok2..jgn simpan sorg2..nnt leh giler ika ni...

    ReplyDelete
  2. gile pon ape slhnye..xpyh nk pk pape da..huu,,,

    ReplyDelete