17 January 2010

perubahan DRASTIK!!

ok2! tulis entri dengan tenang. tak payah nak bazir air mata kau tu. dah banyak sangat keluar sejak dua tiga hari ni. mata sentiasa merah menyala! hah!

terkejut sangat! tergamam! tak tau nak cakap apa dah! TAK BOLEH TERIMA KEYATAAN LAGI!!! lepas ni kena lah tukar aku punya rutin kat kolej. kalau dulu bagun tidur terus capai fon. kejut bangun tido. g class sama2 (masa 1 class). abes class msk. mkn mlm sama2. tapi sekarang bangun tido terus g mandi. balik clas tido. tengoklah berapa lama aku mampu tidur. kalau tak tidur pon wat assigment yg bersepah2 tu. or study tuk final.

huh! da tak tau nak tulis ape dah! PENAT! DISAPPOINTED! jnj nk grad sama2??mane?

bialah..aslkan dia bahagia





*oh ye! aku nak pindah uma 30hb ni..nnt aku update psl uma baru..siddiq da mula jln2 guna walker!

1 comment: